Jak wybrać dobrą firmę pozycjonującą?

  • 16.10.2020, 09:00
  • Grupa Tipmedia
Jak wybrać dobrą firmę pozycjonującą?
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach to proces, który może przynieść Twojej firmie wiele dobrego – zwiększyć ruch na stronie, liczbę zapytań ofertowych, a finalnie również zagwarantować spore zyski. Jednak bardzo prawdopodobne, że nie masz wystarczającej wiedzy, doświadczenia lub czasu, by poprowadzić działania SEO samodzielnie. W takiej sytuacji musisz zdecydować się na outsourcing pozycjonowania. Potraktuj firmę SEO jako rozszerzenie własnego zespołu. Wybierz osoby, które nie tylko zapewnią wysoką jakość usług, ale także będą otwarte na potrzeby i cele Twojego biznesu.

Doświadczenie agencji SEO

Warto przyjrzeć się, jak długo firma SEO działa na rynku. Wskazuje to często na jakość usług danej agencji. Firmy, które obsługiwały wielu klientów, mają doświadczenie w wielu branżach i wiedzą, jakie działania przynoszą najlepsze efekty w konkretnym przypadku. Potrafią również dynamicznie dostosowywać się do wymagań, które stawia ciągle zmieniające się pozycjonowanie w Google. Podzielą się najskuteczniejszymi rozwiązaniami na bazie zrealizowanych projektów.

Realistyczne warunki usługi SEO

Jeśli jakaś oferta agencji SEO brzmi zbyt dobrze, by mogła być prawdziwa, prawdopodobnie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Szukaj specjalistów, którzy oferują realistyczne wyniki swojej pracy, nie dając jednocześnie zapewnień o błyskawicznym osiągnięciu pierwszego miejsca w wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron firmy jest procesem ciągłym i nikt nie jest w stanie zagwarantować na 100% wysokiego miejsca w rankingu, ponieważ algorytmy wyszukiwania są poza kontrolą agencji. Wszelkie obietnice dotyczące danej pozycji Twojej firmy powinny natychmiast zapalać czerwoną lampkę.

Przykłady działań agencji SEO

Ten podpunkt odrobinę łączy się z doświadczeniem. Dobre firmy, których specjalnością jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach, powinny nie tylko mieć pod ręką studia określonych przypadków, ale z przyjemnością je Ci pokazać. Przykłady działań agencji SEO prezentują ich pracę oraz konkretne wyniki, potwierdzające wiedzę i umiejętności specjalistów. Ważne są również referencje klientów.

Certyfikaty

Chociaż nie ma jednego oficjalnego certyfikatu, który gwarantuje skuteczność działań SEO danej agencji, warto wybierać zespoły, odznaczające się standardowymi certyfikatami Google Analytics. Potwierdzają one, że pozycjonowanie stron firmy będzie prowadzone ze znajomością systemów i platform reklamowych określonej wyszukiwarki.

Dobre praktyki agencji SEO

Zapytaj członków zespołu danej agencji SEO, jakich strategii używają i poproś, aby wyjaśnili to w zrozumiały dla Ciebie sposób. Wszelkie działania, które wydają się manipulacyjne lub nieetyczne, powinny budzić obawy. Sprawdzone firmy nie będą miały problemu z odpowiedzią na Twoje pytania i wyjaśnieniem tego, na czym polega pozycjonowanie w Google, jak wygląda ich strategia czy wykorzystywane w pracy narzędzia.

Chociaż pozycjonowanie w wyszukiwarkach może być skomplikowanym tematem, warto poświęcić mu odrobinę czasu, by móc wybrać agencję SEO, której działania przyniosą pozytywne rezultaty. Dysponując podstawową wiedzą, dokonasz starannej selekcji i znajdziesz w końcu zespół, gwarantujący wysokiej jakości usługi.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

Grupa Tipmedia
--- Artykuł sponsorowany ---
Podziel się: