Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 24 kwietnia 2024 16:11
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama

INTERNET, MARKETING, REKLAMA

CONTENT MARKETING A COPYWRITING – co za różnica?
CONTENT MARKETING A COPYWRITING – co za różnica?

Marketing internetowy nie istnieje bez treści. Teksty są siłą napędową wszystkich kampanii marketingowych i reklamowych. Nie wszystkie jednak rodzaje treści rządzą się takimi samymi prawami. Chociaż obydwie strategie tworzenia treści są używane w kampaniach marketingowych, mają zupełnie inne cele. Jeśli promujesz swoją firmę w internecie, powinieneś poznać te różnice.

24.11.2020 14:33    4
BRIEF dla copywritera - do czego jest potrzebny?
BRIEF dla copywritera - do czego jest potrzebny?

Dobre planowanie daje poczucie pewności. Jeśli zamierzasz skorzystać z usług agencji marketingowej, reklamowej czy grafika, poczucie pewności zapewni Ci m.in. BRIEF. Dzięki niemu określisz swoje oczekiwania, zaoszczędzisz czas na wyjaśnianie nieporozumień i wyznaczysz kierunek, w którym powinien iść wykonawca. Pamiętaj, że brief ułatwi wykonawcy poprawne zrozumienie Twoich oczekiwań. Jeśli na końcu ma być łatwo, to początek przeważnie jest trudny. Brief od copywritera to prawdziwy hardcore, ale… każdy sukces rodzi się w bólach.

09.11.2020 11:34    2
Przepis na dobrą reklamę
Przepis na dobrą reklamę

Konsumenci i właściciele firm wiedzą do czego służy reklama. Skoro ci, którzy prowadzą biznes, znają jej rolę, to dlaczego nie potrafią skutecznie reklamować tego, co oferują lub sprzedają? Może nie wiedzą jak zrobić dobrą reklamę?

04.11.2020 11:25    6
Kopiuj – wklej, czyli czego w Internecie jest więcej – kopii czy oryginałów?
Kopiuj – wklej, czyli czego w Internecie jest więcej – kopii czy oryginałów?

Może się wydawać, że szanse na odkrycie plagiatu treści wśród miliona stron internetowych są niewielkie. Powstaje jednak coraz więcej narzędzi do analizy treści opublikowanych w Internecie. Niezależnie od powodu, kopiowanie jest niemoralne i nielegalne. Nie warto więc narażać się na ogromne kary finansowe i utratę wizerunku, który w biznesie nie ma ceny.

26.10.2020 17:16    1
SEO copywriting, czyli jak przechytrzyć Google i wyprzedzić konkurencję?
SEO copywriting, czyli jak przechytrzyć Google i wyprzedzić konkurencję?

Może masz czasem wrażenie, że Google robi wszystko, aby ściągnąć Twoją stronę internetową na samo dno wyszukiwarki? Te ciągłe zmiany zasad i algorytmów powodują, że nie nadążasz i w pewnym momencie nie wiesz już, co robisz nie tak. Co więc robić i przede wszystkim JAK, aby w końcu Google dostrzegł Twoją stronę internetową? Nie wiem, czy Ci się to spodoba… ale przestań się bulwersować, zmień perspektywę i dostosuj się reguł. Wszak to nie Ty jesteś potrzebny Googlowi, tylko Google Tobie.

19.10.2020 17:19    3
Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę, czyli o wartości usług kreatywnych
Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę, czyli o wartości usług kreatywnych

Niezależnie od tego, czy tworzysz firmę, promujesz markę, produkt lub usługę, nadchodzi moment, w którym potrzebujesz profesjonalnej grafiki, pomocy programisty lub dobrych tekstów sprzedażowych. Gdy otrzymujesz wycenę usługi, w Twojej głowie rodzi się jedno z pytań: „dlaczego aż tyle?”.

12.10.2020 19:03    2
Słowa mają moc. Jak wymyślić dobrą nazwę?
Słowa mają moc. Jak wymyślić dobrą nazwę?

Ten, kto opracuje patent na dobrą nazwę, dostanie zapewne Nagrodę Nobla. Niezależnie od wszystkiego, dobra nazwa to często wynik przemyślanych decyzji, natchnień lub kompromisów; wynik prób i błędów albo po prostu czysty przypadek. Bez nazwy ani rusz.

05.10.2020 08:45    4
Jak stworzyć idealną stronę internetową? Banalnie proste
Jak stworzyć idealną stronę internetową? Banalnie proste

Jeśli pytasz, co w stronie internetowej jest ważniejsze: estetyka czy jej funkcjonalność, to jakbyś pytał, czy ubranie powinno być wygodne w noszeniu czy ładne. Jedno i drugie jest ważne i możesz je mieć w idealnych proporcjach.

28.09.2020 14:08    1    5
Szach – mat, czyli jak zdobywa się przewagę nad konkurencją
Szach – mat, czyli jak zdobywa się przewagę nad konkurencją

Dziś w Suwałkach 94 firmy z branży obuwniczej sprzedają (według ich opinii) najlepsze buty. „Najwyższej jakości” usługi fryzjerskie i kosmetyczne oferuje zaś 270 firm. Skoro jest tak dobrze to dlaczego jest tak źle? Dlaczego jedni mają klientów na pęczki, a drudzy nie? To proste. Ci pierwsi wiedzą (i mówią o tym) czym różnią się ich produkty i usługi od oferty tych drugich. A skąd to wiedzą?

21.09.2020 15:57    3
Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku? To bardzo łatwe
Jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku? To bardzo łatwe

Wielu klientów pyta mnie o to jak zwiększyć zasięg postów na Facebooku? Fakt, bez reklamy się nie przebijesz, ale jest pewna (uniwersalna i powszechnie znana) sztuczka, która zwiększa rozpoznawalność. Ciekawe treści! Publikujesz takie?

14.09.2020 10:30    5
Reklama
News will be here
Reklama