Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 6 maja 2024 05:12
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama

INTERNET, MARKETING, REKLAMA

O czym musisz powiedzieć grafikowi, gdy zlecisz mu wykonanie logotypu?
O czym musisz powiedzieć grafikowi, gdy zlecisz mu wykonanie logotypu?

O dobre logo trzeba się postarać. Dobre logo to takie, które będzie Cię wyróżniać na tle innych marek. A czym się charakteryzuje? Między innymi funkcjonalnością i szybkim przekazem komunikatu, który się w nim znajduje. Wykonanie logotypu zleć profesjonaliście. Pamiętaj, że talent plastyczny to stanowczo za mało. Potrzebna jest znajomość symboliki, otwarta głowa i komunikacja z klientem. Grafik nie jest medium – nie wnika w umysł klienta i nie czyta w myślach. Dobrego grafika rozpoznasz po tym, jakie zada Ci pytania, zanim rozpocznie pracę.

07.09.2020 10:13    4
Strona internetowa jak magnes, czyli jak powinna być zbudowana, żeby sprzedawała?
Strona internetowa jak magnes, czyli jak powinna być zbudowana, żeby sprzedawała?

Większość przedsiębiorców wie, że strona internetowa to obowiązek. Nie tylko dotyczy to osób handlujących w sieci, ale odnosi się to do każdego biznesu. Większość przedsiębiorców nie wie jednak, że nie wystarczy wykonać witrynę i umieścić ją na serwerze. Przede wszystkim strona ma być funkcjonalna i musi tętnić życiem.

31.08.2020 15:35    3
Najbardziej skuteczny marketing, który nie odstrasza klientów
Najbardziej skuteczny marketing, który nie odstrasza klientów

Jakie informacje przyciągają dziś klientów? Czy lepiej zainwestować w reklamę, czy raczej skupić się na marketingu. A może rzucić wszystko i zając się po prostu sprzedażą?

24.08.2020 13:06    6
Za co płacisz copywriterowi?
Za co płacisz copywriterowi?

Tekst na stronę internetową lub tekst oferty powinien zaciekawić odbiorcę, wywoływać emocje i... sprzedawać. Copywriter tworzy właśnie po to. Za dobre treści powinno się więc płacić tyle, ile są warte. A ich wartość wycenia autor. Dlaczego jednak aż tyle?

17.08.2020 11:07    9
Halo, to ja, przedsiębiorca. Założyłem Facebooka. Co dalej?
Halo, to ja, przedsiębiorca. Założyłem Facebooka. Co dalej?

Klienci pływają dziś w morzu ofert. Ty – przedsiębiorca, jesteś płotką płynąca w ławicy przedstawicieli tego samego gatunku i…niczym się nie wyróżniasz. Prawda jest bolesna! Na nic wspaniały pomysł biznesowy, atrakcyjne ceny wysokiej jakości produktów jeśli… nikt o Tobie nie usłyszy.

10.08.2020 09:37    12
Moje nogawki są za krótkie, czyli opowieść o marketingu, którego nie było
Moje nogawki są za krótkie, czyli opowieść o marketingu, którego nie było

Dobry produkt sprzedaje się sam – to przekonanie, które wciąż panuje wśród przedsiębiorców. Wielu z nich wydałoby pieniądze na wszystko, byle nie na marketing.

02.08.2020 17:00    13
Strona internetowa w biznesie to jak zakładka w książce - konieczność!!!
Strona internetowa w biznesie to jak zakładka w książce - konieczność!!!

Czasy, gdy strona internetowa kosztowała majątek i była luksusem, dawno minęły. Dziś każdy może sobie na nią pozwolić. Dlaczego więc właściciele firm nadal stawiają stronę internetową na końcu marketingowej układanki? Bo nie doceniają jej znaczenia, nie mają czasu lub pieniędzy na jej wykonanie lub nie wiedzą do czego jest im potrzebna.

01.08.2020 16:06    20
Reklama
News will be here
Reklama